Startsidan Abduzeedo Creattica Tutorialized
Hejsan och välkomna!
Det är då jag som är Grafikern. För er som följer bloggen, kan ni se det som mitt namn. Vem är då jag?

Jo just det,
Grafikern!

Denna bloggen är skapad då jag märkt att web-utbildningssidor från Sverige är väldigt begränsade. Tacka då gud att jag kan såpass bra engelska att jag kan översätta, samt lära ut nya grejer åt er. Vad är det som jag kan lära ut då? Den rätta frågan är: vad vill DU lära dig?

Jag kommer bland annat skriva om hemsidor där du lätt kan hämta inspiration, samt lära dig nya saker på egen hand. Jag kommer ge förklaringar på hur du lättare hittar i dina koder, samt hur du på ett bra och effektivt sätt kan slutföra snygga bilder i olika grafiska program.  Främst kommer jag att inrikta mig på bloggdesigner, då jag utgår från att majoriteten av läsare är här av just den anledningen.

I början kommer jag inte spendera någon tid att skriva ut massa lärorika inlägg, då jag först vill ha reda på vad ni vill veta. Så därför får ni nu möjligheten att kommentera i bloggen, vad ni vill veta, och så sätter jag igång så fort bloggen börjar rulla.

För att kommentera inläggen, trycker du bara på den stora blåa knappen "kommentera" under inlägget.
Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi inom några dagar!

Mvh "Grafikern!"
Kommentarer
Postat av: Ämmi

Då säger vi HEJ tillbaka (:

2011-01-10 @ 14:06:16
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback